IncludingTax
SEK
Svenska
Stäng
Sök

Kolv Rotax 850 2017-

Tillverkare: Sno-X
Artikelnr: 89-09281
2.040,00 kr
Diameter: 82.00mm
+ -
Passar modellFrån årTill år

LYNX

BOONDOCKER DS 3900 850 E-TEC20182022
BOONDOCKER DS 4100 850 E-TEC20182022
BOONDOCKER RE 3700 850 E-TEC20182022
BOONDOCKER RE 3900 850 E-TEC20182022
RAVE RE 850 E-TEC20182022
XTERRAIN 3700 850 E-TEC20192020
XTERRAIN BRUTAL 3900 850 E-TEC20212023
XTERRAIN PRO 3900 850 E-TEC20202023
XTERRAIN RE 3700 850 E-TEC20212022
XTERRAIN RE 3900 850 E-TEC20212021
XTRIM RE 3500 850 E-TEC20182020

SKI DOO

EXPEDITION XTREME 850 E-TEC20202022
FREERIDE 850 E-TEC 14620182022
FREERIDE 850 E-TEC 15420182022
FREERIDE 850 E-TEC 154 S-3820182021
FREERIDE 850 E-TEC 16520182022
MXZ 850 E-TEC20172021
MXZ X 850 E-TEC20172021
MXZ X-RS 850 E-TEC20192022
RENEGADE ADRENALINE 850 E-TEC20172021
RENEGADE BACKCOUNTRY X 850 E-TEC 14620172021
RENEGADE BACKCOUNTRY X-RS 850 E-TEC 14620182022
RENEGADE BACKCOUNTRY X-RS 850 E-TEC 15420182022
RENEGADE ENDURO 850 E-TEC20192021
RENEGADE X 850 E-TEC20172021
RENEGADE X-RS 850 E-TEC 13720192022
SUMMIT SP 850 E-TEC 14620172022
SUMMIT SP 850 E-TEC 15420172022
SUMMIT SP 850 E-TEC 16520172021
SUMMIT X 850 E-TEC 15420172022
SUMMIT X 850 E-TEC 16520172022
SUMMIT X 850 E-TEC 17520172021
SUMMIT X EXPERT 850 E-TEC 15420202022
SUMMIT X EXPERT 850 E-TEC 16520202022

SKI-DOO

FREERIDE 850 E-TEC 2018-
BACKCOUNTRY 850 E-TEC 2019-
MXZ 850 E-TEC 2018- 
RENEGADE 850 E-TEC 2017-
SUMMIT 850 E-TEC 2017-

LYNX

850 E-TEC 2018-

Kolv som passar till Skidoo och Lynx snöskotrar Rotax 2-cylindriga 850 ETEC, ersätter originalnr: 420-8937-91

Kolvsatsen till Rotax 850cc innehåller kolv, kolvringar, kolvbult och clips. Byt även packningar samt nållager vid motorrenovering.

Byter du kolv/kolvar på grund av ett haveri se då till att du lokaliserat vad haveriet beror på. Risken är annars överhängande att du får samma problem igen.

Vanliga orsaker till motorhaveri på tvåtakts snöskotrar är att dom har skurit pga för lite bränsle/olja (rengör förgasare, munstycken, kolla att bränsle- och oljepump fungerar som den skall samt kolla samtliga bränsleledningar och filter).

Har kolven gått sönder kan det bero på att den har gått för länge eller att cylinderfodret är nött/slitet och kolvspelet blivit för stort. Vanligtvis spricker då kolven först i bakkant mot insug.

Skriv din egen recension Stäng formulär
  • Du måste logga in/registrera dig för att kunna skriva recensioner
*
*
Dålig
Utmärkt
Produkttaggar
Kunder som köpte denna köpte också